Audyt pracowników (AC/DC)

Assessment Center (AC) jest badaniem potencjału kompetencyjnego Kandydata w kontekście danego stanowiska. Development Center (DC) natomiast badaniem, który diagnozuje poziom kompetencji, lecz także określa wskazówki rozwojowe dla danej osoby. Kontynuacją działań DC jest feedback, coaching lub inne działania rozwojowe. Audyt pracowników (AC/DC) realizowany jest poprzez sesje grupowe lub indywidualne, w trakcie których Uczestnicy badani są za pomocą symulacji, case studies, wywiadów, czy zadań grupowych.

Chcesz sprawdzić poziom kompetencji pracowników, lub zastanawiasz się kto będzie dobrym liderem? Zadzwoń porozmawiamy o szczegółach.

Zadzwoń teraz!

Jak wygląda proces?

Doświadczenie

Jako asesor AC/DC prowadziłem sesje dla pracowników wszystkich szczebli zarządzania – od Prezesów i CEO w międzynarodowych korporacjach, poprzez menedżerów, liderów i kierowników na specjalistach kończąc.

W roli „człowieka od oceny i rozwoju” pracowałem z ponad 50 firmami (SSC, produkcja, usługi) oraz prowadziłem lub współuczestniczyłem w indywidualnych działaniach z zakresu oceny i rozwoju dla ponad 2000 osób.

Wśród najważniejszych firm znajdują się: Agusta Westland, Amway BCE, Ansell Services Poland, CapGemini, Ceramika Paradyż, Cubiks, Faurecia Automotive, Heineken GSS, Herbalife FOSC, Herbapol WZZ, Hochland, Kirchoff Automotive, Linde Gaz Polska, MTU AE, Oknoplast, Philip Morris International SCE, Polkomtel, PZL Świdnik, Schulz Brand Friendly, Tenneco Automotive, Unimil, Unit4, oraz wiele innych.

Od wielu lat współpracuję z Wyższą Szkołą Europejska im. Ks. J. Tischnera, jako wykładowca w tym obszarze (Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – Audyt Pracowników).